Uitdagend India & Sri Lanka - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Linda Buuron - WaarBenJij.nu Uitdagend India & Sri Lanka - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Linda Buuron - WaarBenJij.nu

Uitdagend India & Sri Lanka

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 Juli 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Lieve allemaal,

Over een week staat er een nieuw avontuur te wachten. Ondanks dat ik maar (voor mijn doen) kort ga dit jaar, namelijk een maand, wil ik toch een paar verslagen plaatsen hier. De landen India en Sri Lanka staan namelijk op de planning.. Landen met behoorlijke contrasten waar ik ontzettend veel indrukken op ga doen en dus ook graag een blog over ga bij houden. Omdat de landen best heftig kunnen zijn, wilde ik deze reis niet alleen maken. Dit jaar lukte het Laura (vriendin uit Rotterdam) om vrij te krijgen in de zomervakantie en ga ik deze fantastische, fascinerende reis samen met Laura maken :-).

We hebben samen al een globale planning gemaakt en enkele binnenlandse vluchten geboekt omdat de afstanden erg groot zijn. Ook reizen we een aantal keer met de nachttrein en vooral dat zullen uitdagende ritten worden :-). We hebben er in ieder geval al de nodige voorbereidingen voor gepleegd ;-). We zullen ongeveer 18 dagen door India trekken waar we onder andere de Taj Mahal, Varanasi, de metropool Mumbai en nog veel meer bezoeken. In Sri Lanka zullen we ongeveer 12 dagen zijn en ook daar gaan we een geweldige ronde maken.

Ik ben ontzettend benieuwd naar alle intense, bizarre, mooie, fascinerende indrukken die we daar gaan opdoen. Ze zeggen dat je van India gaat houden of dat je het haat; ik ben ontzettend benieuwd wat ik zal zeggen over ruim een maand :-).

Op 1 augustus gaat het uitdagende avontuur beginnen. We vliegen 's morgens vanaf Brussel, via Duitsland naar Delhi waar we begin de nacht aankomen.
Ik heb er zin in en hoop jullie weer een klein beetje mee te nemen in onze reisavonturen!!!

  • 24 Juli 2014 - 20:24

    Corriet:

    Ja dames het is al snel 1 augustus. Ik hoop dat er veel verslagen komen zodat wij ook een beetje een indruk van India en Sri Lanka krijgen. Het zal vast weer een mooie en zeker indrukwekkende reis worden.

  • 24 Juli 2014 - 20:32

    Laura:

    Jaaaaaa Linda! Het is dan bijna zover! Nog maar 8 nachtjes slapen! En wat hebben we geniale voorzorgsmaatregelen genomen ;)..ik ben zo blij dat ik deze bijzondere reis met jou ga maken!

  • 24 Juli 2014 - 21:00

    Micha:

    Hey Linda,

    Ik kijk nu al weer uit naar al je verslagen met je belevenissen en uitdagingen! Reis voorzichtig, geniet, maak weer veel maffe dingen mee en deel ze!

    Groet en goeie reis,

    Micha

  • 24 Juli 2014 - 21:24

    Christel:

    Ha Linda!
    Dat wordt weer genieten thuis achter de laptop. Zo fijn dat ik nooit op vakantie hoef, maar door jouw verslagen toch wat van de wereld mee krij :-)! Hoop dat het overweldigend zal zijn en je gezond en wel weer terug komt,....... alvast heel veel fun en voorpret!
    Namasté XXX
    Chrisje

  • 24 Juli 2014 - 22:12

    Laetitia :

    Aubowan!

    Geweldig dat ik je mag volgen via je blog. Ik wens je een fantastische reis samen met Laura. Ik hoop dat je net zo van Sri Lanka mag genieten als ik gedaan
    heb. Pas goed op jezelf en op elkaar!

    Subagaman!

  • 25 Juli 2014 - 08:53

    Natalie:

    Ha!
    Ik kijk al weer uit naar je bizarre verhalen. :)

    XxX

  • 25 Juli 2014 - 18:02

    Jack:

    Jullie zullen zeker weer een hoop zien en mee maken altijd leuk je verslagen te lezen geniet er van en uitkijken heeee fijne vakantie Gr. Jack

  • 25 Juli 2014 - 22:12

    Anna :

    Hele fijne reis Lindake! X Anna (Nasje)

  • 26 Juli 2014 - 06:15

    Yoka:

    Hoi Linda,

    Wat leuk dat ik je weer een maand mag volgen.
    Heel veel plezier gewenst samen met je vriendin en hopelijk kunnen jullie over een maand trots zeggen dat je van deze landen bent gaan houden.
    Een goede en bijzonder mooie reis gewenst en goed op elkaar passen hoor.
    Groetjes, Yoka.

  • 27 Juli 2014 - 11:18

    Ria Huijsmans:

    Hoi Linda.

    Het is bijna weer zover. Gaaf zeg.
    Super om je weer te mogen volgen op je reis naar India &Sri Lanka.

    Geniet samen met Laura, van al je indrukken en wij kijken weer uit naar je reisverslagen.

    Enorme fijne tijd toegewenst.
    Lieve groetjes,

    Jos, Ria



  • 28 Juli 2014 - 15:46

    Jos En Nel Hopmans:

    Hee ja gezellig , zien er weer naar uit die leuke mooie interessante reisverslagen te lezen!!!!!

    Heel veel genieten daar en lieve groeten Linda, ook voor jouw vriendin Laura.

    Jos en Nel

  • 29 Juli 2014 - 15:22

    Marloes:

    Lieve Linda en Laura

    Heel veel plezier op deze bijzondere reis door India en Sri Lanka! Heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!
    Ik ga graag mee in jullie avonturen!

    Dikke kus

  • 02 Augustus 2014 - 14:08

    RobGemmie:

    Linda , Laura, take care en enjoy.

    RoGem, Dinteloord.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verhalen en foto's van mijn reisavonturen!

Actief sinds 18 Juni 2010
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 116755

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 Augustus 2014

India & Sri Lanka

26 Juni 2013 - 04 Augustus 2013

Borneo, Sulawesi, Maleisië en Singapore

30 Juni 2012 - 11 Augustus 2012

Backpacken Australië

13 Juli 2010 - 04 November 2010

Reis door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: