Nieuw avontuur Downunder - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Linda Buuron - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur Downunder - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Linda Buuron - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur Downunder

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Juni 2012 | Nederland, Bergen op Zoom

Beste allemaal,

Omdat ik het weer tijd vond worden voor een nieuwe reis, heb ik er dit jaar voor gekozen om avonturen te gaan beleven in Australië! Ik vertrek over 12 dagen en ga voor 6 weken. Voor zo'n groot land als Australië, heb ik vast en zeker veel meer tijd nodig maar ik denk dat ik al niet mag klagen met alle vakanties in het onderwijs :-).

Ik wil dan ook zoveel mogelijk gaan zien en doen deze 6 weken! 30 juni vertrek ik vanaf Schiphol voor de 21 uur durende vlucht naar Sydney. Ik maak een tussenstop in Hongkong waar ik ook een dag door zal brengen. Leuk om dan weer eventjes een dagje terug te zijn in Azië en de Aziatische sfeer (en eten) weer even te proeven :-).

Ik heb een globale planning gemaakt gezien de tijd. Ik start het avontuur met een paar dagen Sydney en vanaf daar wil ik met de bus de oostkust afreizen richting het noorden (het goeie weer opzoeken!) en wil ik onder andere stoppen in Byron Bay, Surfers Paradise, Brisbane, Nimbin, Fraser Island, Airlie Beach, Whitsundays, Townsville, Magnetic Island, Cairns, Cape Tribulation. Vanuit Cairns vlieg ik 29 juli naar de tropisch gelegen stad Darwin om daar te genieten van Katherine in de outback en het Kakadu national park. Op 4 augustus vlieg ik naar Perth dat in het westen ligt want daar ga ik het laatste weekje Nina opzoeken! Zij woont sinds maart dit jaar met haar vriend in Perth dus het lijkt me heel erg leuk om haar daar weer te gaan zien!! :-)

Ik hoop dat ik wederom een heel mooi avontuur ga beleven en ik hoop dat ik weer een hoop leuke, lieve en gezellige mensen ga ontmoeten on my way. Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan! Spannend is het natuurlijk weer wel omdat je nooit van te voren weet wat je allemaal kunt verwachten! Gelukkig is de mentaliteit in Australië heerlijk dus hopelijk kan ik die 'no worries' mentaliteit 11 augustus mee terugnemen naar Nederland om daar vervolgens weer heerlijk relaxt aan een nieuw, druk (school)jaar te beginnen :-).

Ik heb er in ieder geval heel veel zin. Hopelijk gaan jullie mijn reisavonturen weer lezen en ik ga mijn best doen om er zoveel mogelijk mooie foto's op te zetten!

Liefs Linda

  • 18 Juni 2012 - 16:19

    Ma:

    Hoi Linda,

    je hebt er al weer een leuke start van gemaakt, hoop dat weer veel mensen van je reisverhalen gaan genieten maar vooral dat jij weer gaat genieten van je mooie reiservaringen in Australie

    liefs ma xx

  • 18 Juni 2012 - 17:57

    Leonie Van Egeraat:

    He Linda,

    Gaaf zeg, weer een nieuw avontuur..!! Dat je er lekker van gaat genieten..
    Ben erg benieuwd naar je foto's en verhalen.
    Heel veel plezier..!! =)

    Xx Leonie

  • 18 Juni 2012 - 19:19

    Judith:

    ik ga je weer volle bak volgen.. wordt vast weer een reis om nooit te vergeten...

    dikke kus

  • 18 Juni 2012 - 20:40

    Christel :

    Lin, we gaan je de hele zomer volgen! Lekker veel tijd voor hè, tijdens die eeuwig durende onderwijs-vakantie :-)

    Maak er iets moois van en kom gezond weer terug! Ik kan mijn collegaatje echt niet missen hoor ;-)

  • 19 Juni 2012 - 06:45

    Yoka:


    Hoi Linda,

    Superleuk dat ik je reis weer mag volgen !!!
    Geniet er maar lekker van en ik hoop dat je weer heel veel leuke, bijzondere én mooie dingen gaat meemaken.

    Goeie reis gewenst, Yoka.


  • 19 Juni 2012 - 15:36

    Sjaal:

    Ha lin,
    Ik heb nu al weer zin om al je verhalen te lezen, niet om je te missen natuurlijk!
    Ik ben weer reuze benieuwd, laat maar komen!

    XXX

  • 19 Juni 2012 - 17:56

    Huub En Jenny:

    Hoi Linda,

    Dat gaat weer een geweldige reis worden. Heel veel plezier en we gaan het weer met belangstelling volgen!
    groetjes

  • 21 Juni 2012 - 09:31

    Piet En Els:

    Dag Linda,

    Een heel mooie reis gewenst.
    We kijken uit naar je reisverslagen.
    Lieve groetjes.

  • 22 Juni 2012 - 13:28

    Els Burgel:

    Hoi Linda,

    Dat is een goed vooruitzicht. Een mooie reis voor de boeg. Wij gaan je zeker volgen.
    Een goede reis en heel veel plezier.

    Groetjes Els en Ad

  • 25 Juni 2012 - 07:40

    Nel En Jos:

    Hee Linda,

    Wat leuk voor je dat je deze reis gaat beleven, geweldig ! We kijken er weer naar uit dit avontuur te volgen altijd benieuwd hoe het met je gaat . Linda wij wensen je een heel mooi avontuur in Australie en genieten maar!!!!!!

    lieve groeten van ons, Jos en Nel

  • 27 Juni 2012 - 10:10

    Lia La Lau:

    Hoi Linda,

    Ik ga je avonturen weer volgen en wens je een hele mooie reis toe.

    Groetjes,
    Lia La Lau

  • 27 Juni 2012 - 14:06

    Toos:

    heel veel plezier down under, het is een heerlijk land om door te reizen weten we uit ervaring.
    geniet ervan en en doe alvast de groetjes aan Nina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verhalen en foto's van mijn reisavonturen!

Actief sinds 18 Juni 2010
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 116888

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 Augustus 2014

India & Sri Lanka

26 Juni 2013 - 04 Augustus 2013

Borneo, Sulawesi, Maleisië en Singapore

30 Juni 2012 - 11 Augustus 2012

Backpacken Australië

13 Juli 2010 - 04 November 2010

Reis door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: